Zdieľať a tlačiť

color #000000
color #000000

Pre všetko, čím MY sme!


 


 

Predstavujeme Vám novú kampaň s mottom „Pre všetko, čím MY sme“.

Kampaň vychádza z doteraz nasadenej kampane s mottom „Pre každé moje ja“ a posúva ju na novú úroveň. Novou kampaňou rozvíjame „Ja“ na „My“. Z kampane „Pre každé moje ja“ sa stáva kampaň „Pre všetko, čím my sme“.

Doterajšia kampaň bola postavená na myšlienke, že byť človekom znamená byť rozmanitou bytosťou. Každý človek totiž v sebe skrýva mnoho rôznych podôb. V novej kampani hovoríme o tom, prečo je tomu tak a čo je toho dôvodom: je to sociálne spolužitie. Pretože prameňom ja sme my.

Čo tým chceme vyjadriť? My všetci sme ovplyvňovaní a utváraní ľuďmi, ktorí nás v našom živote sprevádzajú. A práve to robí každého z nás jedinečným. Za všetko, čím sme, sú zodpovední ľudia a situácie, ktoré nás na tejto ceste životom ovplyvnili. Stretnutia inšpirujú, prinášajú radosť, rozširujú horizonty, umožnia dozvedieť sa niečo nepoznané, menia názory, ďalej rozvíjajú. Sú cennou šancou na rozvoj vlastnej osobnosti.

Ako to súvisí s dm? „Tu som človekom, tu nakupujem“ je viac než len reklamný slogan. Je to prístup a prísľub spoločnosti dm drogerie markt. Týmto sa značka dm zásadne odlišuje od ostatných značiek predajcov drogérie. Kampaň „Pre všetko, čím my sme“ umožní, aby zákazníci a zamestnanci tento prísľub značky cítili každý deň. Ak otvorené spolužitie ľudí stále inšpiruje a umožňuje tak objavovať a rozvíjať svoj vlastný talent, nápady, schopnosti a záujmy, potom to isté platí aj pri stretávaní sa ľudí v rámci ekonomického spoločenstva akým je dm, a prirodzene aj pri každodennom kontakte so zákazníkmi. Vďaka orientácii na MY dokážeme odhaľovať nové perspektívy a ďalej sa rozvíjať.