Spoločnosť dm drogerie markt je významným európskym reťazcom maloobchodných predajní, ktorá vo viac ako 2800 predajniach v dvanástich krajinách Európy ponúka predovšetkým drogériový tovar a parfumériu. Firma bola založená v roku 1973 v Nemecku, na Slovensku sa so značkou dm môžeme prvýkrát stretnúť v roku 1995. História jej pôsobenia na našom trhu priniesla takmer v každom roku niečo zaujímavé.

2015

Počet slovenských pobočiek dm sa v obchodnom roku 2014/2015 zvýšil na 134.

Dôsledkom neustáleho rozširovania pobočkovej siete je aj zvýšenie počtu pracovníkov. K  30. 9. 2015 mala dm drogerie markt na Slovensku 1 179 kmeňových zamestnancov vrátane učňov a študentov, čo predstavuje medziročný nárast o viac ako 16 percent. 

V porovnaní s minulým obchodným rokom sa zvýšilo aj množstvo zákazníckych nákupov, pričom medziročný nárast vďaka viac ako 16,3 milióna nákupov predstavuje 10 percent. 

V snahe zvýšiť komfort sa na 8 filiálkach v slovensko-maďarskej prihraničnej oblasti zaviedla  možnosť platby v maďarských forintoch, ktorú okrem maďarských turistov využívajú hlavne naši spoluobčania pracujúci v Maďarsku.

Príjemnou zmenou pre zákazníkov bola aj nová možnosť uplatnenia zliav priamo pri pokladnici, ktoré si dovtedy mohli uplatniť až po vytlačení zľavového kupónu na zákazníckom termináli.

V tomto fiškálnom roku sa rozšírila plocha centrálneho skladu v Senci o 5 000 m2 a vybudovali sa nové regálové systémy v hodnote takmer 300 000 eur.

dm oslávila tento rok 20 rokov svojho pôsobenia na slovenskom trhu. Prvú filiálku otvorila koncom roka 1995 v Bratislave a postupne sa vypracovala na pozíciu domáceho lídra s viac ako 134 pobočkami po celej krajine.

Po troch rokoch dm opäť reagovala na požiadavky a zmeny trhu a pristúpila k prestavbe layoutov vo svojich predajniach, ktorá odráža vnímanie významu jednotlivých sortimentov dm zákazníkmi.

Obľúbený zákaznícky program dm active beauty svet plný výhod funguje už šesť rokov. Na jeseň 2014 sa po jeho piatich rokoch fungovania zrealizovala vôbec po prvýkrát veľká obmena poskytovaných výhod.

V súťaži MasterCard Obchodník roka 2014 dm získala opätovne tri ocenenia, a to prvé miesto v kategórii Predajca drogérie a parfumov a v špeciálnych kategóriách Absolútny víťaz a Cena verejnosti si oproti minulému roku dokonca polepšila, keď sa v oboch posunula z tretej priečky na druhú.

Aj tento rok sa dm stala nositeľom ocenenia Slovak Superbrands Award 2015 v kategórii drogérie, ktoré udeľuje organizácia Superbrands Slovakia najlepším obchodným spoločnostiam pôsobiacim na Slovensku.

Výrobky z dm značiek Denk mit, Balea a Sanft & Sicher získali ocenenia v 4. ročníku marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka ako najlepšie novinky roku 2015, a to až v troch kategóriách. 

Tento rok úspešný sociálny projekt Veselé zúbky, pripravený v spolupráci s generálnym partnerom – značkou ODOL, zavŕšil svoj štvrtý ročník. . O záujme o Veselé zúbky a informácie, aké šíria, svedčí aj sledovanosť náučných zúbkových rozprávok a videoklipov k pesničkám, ktorá dosiahla na kanáli Youtube za dva roky od zverejnenia prvej zúbkovej pesničky takmer osem miliónov pozretí. 

Už po štvrtýkrát sa stala dm neodmysliteľnou súčasťou dm ženského behu, ktorého ďalší ročník sa konal v septembri v Bratislave a zaznamenal rekordný počet účastníčok, ktorý oproti minulému roku vzrástol až o 30 percent.

V rámci šetrenia elektrickou energiou dm investuje finančné prostriedky do obstarania LED osvetlenia pre vlastnú sieť predajní.

V uplynulom fiškálnom roku sa dm stala partnerom projektu Záhrada, ktorá učí. Jeho cieľom je naučiť žiakov a učiteľov základných a stredných škôl na Slovensku zmysluplne využívať školské pozemky, participatívne plánovať spoločný priestor a vedieť si dopestovať vlastné plodiny.

Ďalším projektom, ktorý je realizovaný za podpory dm, je doplnková lokálna mena živec.

V roku 2013 spoločnosť dm drogerie markt založila vlastný Nadačný fond dm drogerie markt, ktorý je vedený v Nadácii Pontis. Z fondu sa v uplynulom roku vyčlenili prostriedky na podporu lokálnej meny a je z neho financovaný aj grantový program Chceme si pomáhať.

Aj v tomto roku pokračuje spoločnosť dm drogerie markt ďalším, v poradí už štvrtým ročníkom projektu Pomôžme deťom, ktorý organizuje v spolupráci so Slovenským Červeným krížom (SČK).

Tento rok sa dm opäť rozhodla podporiť svojich spolupracovníkov v dobrovoľníckych činnostiach prostredníctvom iniciatívy Dobrovoľníctvo dm 2015 – Viac pre život.

dm skončila s poskytovaním malých igelitových tašiek

Projekt Vzdelávanie pre prácu v dm úspešne napreduje. V školskom roku 2015/2016 dm v spolupráci s SOŠ obchodu a služieb S. Jurkoviča v Bratislave otvorila prvú duálnu triedu v odboroch Obchodný pracovník a Pracovník marketingu na Slovensku, do ktorej nastúpilo za dm 15 žiakov.

V roku 2014 začala dm vyvíjať intenzívnu snahu aj o rozšírenie spolupráce so študentmi vysokých škôl. V školskom roku 2015/2016 nastúpilo do dm celkom osem študentov vysokoškolského štúdia, ktorí budú vykonávať atraktívne ohodnotenú stáž na centrále dm v Bratislave a v centrálnom sklade v Senci.

2014

Zákaznícky program dm active beauty svet plný výhod oslávil v roku 2014 svoje 5.  narodeniny.  Novinkami v programe sú skenery na pokladniciach, umožňujúce skenovať zákaznícku kartu nahratú v mobilnom telefóne, uplatnenie si výhod priamo pri pokladnici bez predchádzajúcej návštevy terminálu a nové výhody a bodové hladiny.

Zavedený bol nový typ elektronických darčekových kariet, ktoré nahradili papierové poukážky v hodnote 10 eur. Nové karty možno nabiť na ľubovoľnú hodnotu, maximálne do 200 eur.

Spoločnosť dm drogerie markt získala v súťaži MasterCard Obchodník roka 2013 prvé miesto v kategórii Predajca drogérie a parfumov a v kategóriách Absolútny víťaz a Cena verejnosti obsadila tretie miesto. dm sa stala aj nositeľom ocenenia Slovak Superbrands Award v kategórii drogérie za rok 2014. Tri výrobky z dm značiek alverde, Balea a Denk mit boli ocenené v 3. ročníku marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka. 

Úspešný CSR projekt Veselé zúbky ukončil tento rok svoj tretí ročník.

Už po tretíkrát sa konal aj dm ženský beh, na ktorom bežalo 924 bežkýň.

dm je druhýkrát  generálnym partnerom projektu Mesto povolaní MOJEMESTO. Expozícia projektu funguje ako mestečko, v ktorom si deti a mládež môžu vyskúšať vybrané povolania pre nich prijateľným zážitkovým spôsobom.

dm spustila projekt „Optimalizácia energetického a odpadového hospodárstva“. Očakávaná úspora prevádzkových nákladov, ktoré sú tvorené množstvom ušetrenej tepelnej a elektrickej energie, a nákladov spojených s odpadovým hospodárstvom sa predpokladá až do výšky 20 percent.

dm sa stala partnerom projektu Nevyšliapanou cestou, ktorého cieľom je preniesť úspešný model trvalo udržateľného spôsobu života v mestskom prostredí. Cieľom je posilniť slovenské eko-komunitné aktivity, podporiť región, obchodné vzťahy a ekonomiku miestnych firiem.

V roku 2013 spoločnosť založila vlastný Nadačný fond dm drogerie markt, ktorý je vedený v Nadácii Pontis. V rámci fondu je v súčasnosti financovaný zamestnanecký grantový program Chceme si pomáhať a projekt Nevyšliapanou cestou.

Tretí ročník projektu Pomôžme deťom, ktorý realizuje dm v spolupráci so Slovenským Červeným krížom, prebieha do konca roku 2014 a jeho cieľom je pomôcť deťom zo sociálne slabších rodín.

dm sa aj tento rok rozhodla podporiť svojich zamestnancov v dobrovoľníckych činnostiach prostredníctvom iniciatívy dm dobrovoľníctvo 2014 – Viac pre život, čím podporuje myšlienku šírenia dobrovoľnej pomoci zamestnancov aj v oblastiach, ktoré neprinášajú niečo primárne im, resp. ich najbližším, ale sú prospešné hlavne pre ich okolitú komunitu.

V rámci projektu „Vzdelávanie pre prácu v dm“ bola rozšírená spolupráca o ďalšie stredné odborné školy a v súčasnosti tak dm spolupracuje s deviatimi odbornými školami na Slovensku. dm vyvíja intenzívne snahy o získanie odborne vyškolených spolupracovníkov, preto sa rozhodla v novom obchodom roku 2014/2015 rozšíriť svoju dlhodobú spoluprácu so študentmi aj o obchodné akadémie a vysoké školy.

V roku 2014 začala dm vydávať vlastný lifestyle magazín active beauty, ktorý môžete nájsť aj na pultoch všetkých predajní dm na Slovensku. Väčšia časť celkového nákladu je distribuovaná do schránok top zákazníkom vernostného programu.

Sortiment dm bol v marci roku 2014 rozšírený o novú dm značku Visiomax – rôzne okuliare, puzdra a sortiment starostlivosti o kontaktné šošovky. Ďalšou novinkou v sortimente dm značiek sú osvetľovacie prvky Profissimo. 

V lete 2014 vznikla jedinečná séria vzdelávacích videí dm škola líčenia, ktorá na modelkách Zdenke Prednej a Dominike Mirgovej ukazuje, ako sa správne a zároveň trendovo nalíčiť.

Fanúšikovia facebooku sa tento rok mohli zapojiť do rôžnych hier, či do aktivity „dm skaut“. V rámci nej majú možnosť stať sa „testovačmi“ produktových noviniek.

Spoločnosť dlhodobo úspešne spolupracuje aj s rôznymi kozmetickými blogerkami. 

2013

Keďže si dm uvedomuje problematiku znečisťovania životného prostredia, rozhodla sa motivovať svojich zákazníkov na kúpu biologicky odbúrateľných výrobkov. Preto im od 1. apríla 2013 pri nákupe ekologických čistiacich prostriedkov, kontrolovanej prírodnej kozmetiky a biopotravín poskytuje dvojnásobok bežne prislúchajúceho počtu bodov v rámci zákazníckeho programu.
Pilotný projekt Hľadáme talenty pre obchod, ktorý sa naštartoval v roku 2012, dopadol úspešne. Aj z tohto dôvodu, ale aj pre potrebu zabezpečiť kvalitnejšie praktické aj teoretické vzdelávanie a obnovenie učebného odboru predavač drogériového tovaru dm v projekte pokračuje. Na aktuálny školský rok tak boli uzavreté zmluvy s ďalšími ôsmimi školami na Slovensku.
V septembri 2013 dm prezentovala program podpory pre žiakov odborného výcviku pod názvom „Hľadáme ťa! Vzdelávanie pre prácu v dm“ na veľtrhu práce v Košiciach, ktorého sa zúčastnilo 7 000 návštevníkov.
Značka dm prešla za posledné roky vývojom aj z pohľadu marketingovej komunikácie. K hlavnému sloganu dm „Tu som človekom, tu nakupujem“ sa od augusta pridal aj nový headline „Pre každé moje ja“. Základným posolstvom tejto komunikácie je, že byť ľudskou bytosťou, teda človekom, znamená rozmanitosť. dm robí všetko preto, aby naplnila akékoľvek individuálne potreby svojich zákazníkov vo všetkých „rolách“.
Po vytvorení interného projektu v spolupráci s Nadáciou Pontis Tvorba a nasadenie stratégie zodpovedného podnikania dm sa spoločnosť rozhodla založiť aj Nadačný fond dm drogerie markt v Nadácii Pontis. Účelom fondu je podpora verejnoprospešných aktivít realizáciou grantových programov a podporou projektov v oblastiach kvality života komunity, športu, výchovy a vzdelávania, kultúry, životného prostredia, zdravia, sociálnej pomoci a dobrovoľníctva.
V roku 2012 pribudol k dm aktivitám projekt dm ženský beh, ktorý úzko súvisí s jej filozofiou a stratégiou v oblasti krásy a zdravého životného štýlu. dm ako generálny partner podujatia sa pričinil o založenie tradície ženského behu na Slovensku, čo sa ukázalo ako správny krok, keďže záujem o beh zo strany bežkýň oproti pilotnému ročníku vzrástol až o 42 percent.
S dm ženským behom je spojený aj sociálny projekt dm šport zóna. Každá bežkyňa podporila svojou účasťou aktívne trávenie voľného času detí a mládeže. V tomto ročníku sa získalo 4 535 eur, ktoré boli venované mestskej časti Ružinov na vybudovanie a rekonštrukciu detského ihriska na Nevädzovej ulici. Ide o dlhodobý projekt, v ktorom sa bude pokračovať aj v ďalších ročníkoch dm ženského behu a prispievať tak k rozvoju Bratislavy a podpore športu medzi deťmi.
Spoločnosť dm drogerie markt sa tento rok prvýkrát rozhodla podporiť svojich zamestnancov v dobrovoľníckych činnostiach prostredníctvom iniciatívy Dobrovoľníctvo zamestnancov dm 2013 – Viac pre život, ktorá sa uskutočnila v septembri 2013. dm touto svojou aktivitou podporuje myšlienku šírenia dobrovoľnej pomoci zamestnancov aj v oblastiach, ktoré neprinášajú niečo primárne im, resp. ich najbližším, ale sú prospešné hlavne pre ich okolitú komunitu.
Druhý ročník sociálnej kampane Veselé zúbky sa skladal z niekoľkých fáz, pričom do prvej z nich sa zapojilo 100 % slovenských škôlkarov. Do druhej fázy projektu sa prihlásila polovica všetkých materských škôl v SR. Oproti prvému ročníku sa tak podarilo navýšiť počet škôlok zapojených do druhej fázy projektu o tretinu. Treťou, záverečnou fázou boli podujatia Celoslovenské dni veselých zúbkov, ktoré sa v apríli a máji uskutočnili postupne v jednom meste v každom kraji. Pre potreby druhého ročníka projektu Veselé zúbky vznikla aj pekná pesnička Veselé zúbky a inštruktážne video.
Výrobky vlasovej kozmetiky dm značky Balea Professional a pleťovej kozmetiky dm značky Balea Nature boli ocenené v 2. ročníku marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka ako najlepšie novinky roku 2013, a to až v štyroch kategóriách - šampóny, vlasová starostlivosť a styling, pleťové krémy a pleťová a čistiaca kozmetika.
Spoločnosť dm drogerie markt získala s projektom Veselé zúbky 2012 ocenenie Via Bona Slovakia v kategórii Firemná filantropia – Dobrý partner komunity roka 2012.
Druhým ocenením, ktoré Veselé zúbky 2012 získali, je PROKOP 2013 – najlepšie PR projekty na Slovensku, a to za 1. miesto v kategórii Event PR. 

2011/2012

Začiatkom roka pristupuje dm v rámci dlhšie presadzovaného ekologického konceptu k spoplatneniu veľkých igelitových tašiek (ekopoplatok 0,10 €). Výťažok z neho sa použije na rozšírenie sortimentu recyklovateľných tašiek na viacnásobné použitie. V priebehu 2 rokov iniciatívy klesla spotreba igelitových tašiek o 80 %, čo svedčí o správnosti rozhodnutia.
dm sa rozhodne postupovať v oblasti zodpovedného podnikania strategicky a v spolupráci s neziskovou organizáciou Nadácia Pontis zakladá interný projekt Tvorba a nasadenie stratégie zodpovedného podnikania dm. Ako ťažiskové témy sa zvolia okruhy súvisiace s jej filozofiou, a to zdravie a zdravý životný štýl, vzdelávanie a životné prostredie. Do projektového tímu sú v úvode prizvaní všetci zamestnanci dm, čo dodáva projektu mimoriadny charakter. Spolupracovníci sa takto priamo podieľajú na stratégii zodpovedného podnikania.
CSR projekt zameraný na vzdelávanie škôlkarov, ich učiteliek a rodičov v oblasti správnej starostlivosti o chrup – Veselé zúbky - vzbudzuje veľký záujem. Projekt v 1. fáze oslovuje 100 % škôlok na Slovensku a do 2. fázy sa zapája 35 % škôlok. Projekt vrcholí 3.fázou – eventom pre škôlky v Bratislave. Do projektu sa zapájajú aj zamestnanci dm formou Zúbkových hliadok.
Na jar 2012 spúšťa dm pilotnú verziu projektu ,,dm hľadá talenty“, ktorého cieľom je zabezpečiť kvalitnejšie praktické aj teoretické vzdelávanie a obnovenie dnes už vymiznutého učebného odboru predavač drogériového tovaru. dm bude podporovať vybraných žiakov tak teoreticky, ako aj prakticky a dokonca aj finančne. Po úspešnom ukončení štúdia garantuje dm žiakom pracovné miesto. V školskom roku 2012/2013 študujú s podporou dm 3 žiačky. V budúcnosti sa bude projekt rozširovať.
Na jeseň prináša dm po prvýkrát koncepciu ženského behu aj na Slovensko. Prvého ročníka sa zúčastňuje 850 bežkýň, čo možno považovať za veľký úspech. Súčasťou behu je aj nový sociálny projekt dm šport zóna. Každá bežkyňa tak svojou účasťou podporuje aktívne trávenie voľného času detí a mládeže. Vyzbierané štartovné v plnej sume, doplnené o príspevky partnerov a mestskej časti Bratislava-Petržalka sa použije na dobudovanie športoviska pre deti v petržalskom Sade Janka Kráľa. Športovisko bude niesť označenie dm šport zóna. dm šport zóna predstavuje dlhodobý projekt, ktorý sa bude každoročne opakovať.
Do konca roka 2012 prevádzkuje dm 112 predajní.

2011

dm venuje na dobročinné účely finančné príspevky a produkty v celkovej hodnote takmer 390 tisíc eur.
V apríli tohto roku dm oslavuje 15 rokov pôsobenia na slovenskom trhu. 15 rokov na trhu si pripomenuli aj značky babylove a Sundance.
Na trh je uvedená vlastná značka s.he stylezone s novým, kompletne prepracovaným vzhľadom a tvarom produktov. Jedinečný dizajnový koncept sa vyznačuje najmä kvadratickosťou, ponúka takmer 300 rôznych výrobkov.
V rámci prestavby regálov s dekoratívnou kozmetikou sú v predajniach umiestnené nové typizované stojany, ktorých výhodou je aj prídavné osvetlenie. V každom stojane sú výrobky usporiadané rovnakou logikou, pre ľahšiu orientáciu zákazníkov.
dm drogerie markt v oblasti spoločenskej zodpovednosti charakterizuje jedinečný projekt s názvom „Slniečkové deti“ realizovaný v minulom roku. Projekt je určený pre deti z materských škôl s cieľom podporiť ich zdravé opaľovanie. Projekt na rok 2011 „Pomôžme deťom“ má pomôcť sociálne slabším rodinám na celom Slovensku. dm v spolupráci so značkou „Pampers“ zbiera plienky a spolu so „Slovenským Červeným krížom“ ich prerozdeľuje sociálne slabším rodinám. Do oboch projektov je možné sa zapojiť ako zákazník - darovaním bodov.
2. novembra 2011 štartuje dm na populárnej sociálnej sieti Facebook. dm Fanpage prináša množstvo príspevkov vo viacerých rubrikách, aby mali zákazníci vždy k dispozícii aktuálne informácie.
Do konca roka 2011 sa počet predajní dm drogerie markt zvyšuje na 108.

2010

Zavádza sa nový pokladničný systém „dmPOS“, ktorý zjednodušuje a sprehľadňuje prácu s pokladňou. Stará pokladničná klávesnica je vymenená za dotykový displej, mení sa používanie pokladničného softvéru, ktorý pri práci s tovarmi a zľavami umožňuje obsluhe okamžite vidieť, aké tovary alebo zľavy boli naskenované či uplatnené.
Od polovice júna 2010 sa na regáloch dm drogerie markt objavuje nová, v poradí už dvadsiata druhá vlastná značka Fascíno. Ponúka široký sortiment vysokokvalitnej pančuchovej a ponožkovej módy na každú príležitosť vrátane ponožiek z biobavlny s najlepšou ekokvalitou.
Vo štvrtok 21. októbra 2010 - dm drogerie markt otvára svoju stú pobočku na Slovensku – na sídlisku KVP v Košiciach. V súvislosti s týmto jubileom sú pre všetkých zákazníkov pripravené rôzne atraktívne výhody a aktivity.
V súčasnej dobe má dm drogerie markt na Slovenku 101 pobočiek
dm je ako drogistická sieť považovaná za kompetentného predajcu v oblasti prevencie zdravia so spoločnou témou zdravej výživy. Od začiatku tohto roku prebiehajú všetky CSR aktivity pod rovnakým logom „Spoločne jeden pre druhého“, pod ktorým dm pokračuje vo svojich doterajších aktivitách, kde sa sociálne angažuje. Prvou aktivitou pod týmto logom je „Pomoc obetiam povodní“ v septembri 2010.
Jednou z najznámejších vlastných značiek dm – Balea - oslavuje svoje 15. narodeniny. V čase jej uvedenia na trh v roku 1995 obsahoval rad Balea 25 výrobkov, dnes ich je vyše 400. Týmto počtom sa Balea radí na prvú pozíciu medzi vlastnými dm značkami.

2009

1. októbra 2009 dm inovuje populárny zákaznícky program „active beauty svet plný výhod“. Papierová hracia karta a nalepovacie body sú nahradené modernou plastovou kartou s EAN kódom. Nová zákaznícka karta prináša okrem zvýšeného spotrebiteľského komfortu aj zlepšenie interaktivity a komunikácie so zákazníkom, rovnako ako aj množstvo ďalších výhod. Modernú tvár tohto inovovaného a obľúbeného zákazníckeho programu podporujú imidžové terminály vo všetkých slovenských predajniach dm drogerie markt.
Dochádza k rozšíreniu ponuky dm vlastnej značky pre deti - „babylove“ o takmer 50 produktov v bio kvalite.
Uvádza sa do prevádzky nový centrálny sklad spoločnosti v logistickom parku firmy Prologis v Senci. Ponúka až 10 314 m2 skladovej plochy s možnosťou expanzie o ďalších 5 000 m2 a administratívne priestory o výmere 600 m2. Rozľahlý sklad je vybavený najmodernejšími technológiami a poskytuje záruku najvyššej dostupnosti tovaru pre zákazníkov 83 predajní dm drogerie markt.
Druhá júnová sobota - na pravom brehu Dunaja pri niekdajšom lunaparku sa stretáva 24 najlepších školských družstiev z celého Slovenska, ktoré si merajú sily v rôznych súťažiach v rámci dm projektu pre zdravý šport na školách „Ľahšie to ide ľahšie“. Opäť sú ocenení ôsmi víťazi (z každého kraja po jednom), ktorí získavajú od dm drogerie markt pre svoju školu peňažnú poukážku v hodnote 7 000,- eur. Podujatie svojou účasťou podporujú rôzne známe osobnosti z oblasti športu – napríklad, reprezentačný tréner hokejistov Ján Filc, futbalista Filip Šebo či basketbaloví bratia Rančíkovci.
Konateľ spoločnosti dm drogerie markt Ing. Martin Podhradský si v utorok 3. februára 2009 preberá na slávnostnom galavečeri v pražskom Top Hoteli renomované ocenenie Zlatý dukát 2009, ktoré udeľuje odborný časopis „Moderní obchod“. Cenu získava spoločnosť dm drogerie markt v kategórii Obchod za Slovenskú republiku.

2008

Spoločnosť dm drogerie markt mení v marci svoj starý slogan v logu „Vedia čo potrebujem, preto tu nakupujem“ na nový: „Tu som človekom, tu nakupujem“. Nový slogan vyzdvihuje výnimočnosť spoločnosti a jej vystupovanie v súlade so zásadami firemnej filozofie, ktorou je jedinečný prístup ku každému človeku s ohľadom na jeho individuálne potreby a priania.
V tomto roku beží jedna z najvýznamnejších aktivít projekt „Ľahšie to ide ľahšie“, ktorého hlavným cieľom je vrátiť šport do škôl. 8 základných škôl zo Slovenska (z každého kraja jedna) získava vďaka tomuto projektu šek v hodnote 200 000,- Sk (63 980 € ) na nákup športového vybavenia a náčinia v sieti predajní „Šport pro“.

2007

Na základe úspešného predaja biopotravín „Alnatura“ spoločnosť dm drogerie markt rozširuje ich portfólio na súčasných 300 položiek.
V súvislosti s bio konceptom uvádza dm na trh ponuku výrobkov kontrolovanej prírodnej kozmetiky značiek Lavera a Weleda. Vlastná značka alverde je doplnená o nové výrobky.
Filozofiou spoločnosti - ľudia a zdravie človeka v popredí - upevňuje firma svoju pozíciu v oblasti zdravia a wellness, čím sa profiluje k najsilnejším spoločnostiam v tejto oblasti.
Túto stratégiu podporuje zvýšená sociálna angažovanosť firmy, v rámci ktorej je v mesiacoch marec – jún 2007 realizovaná sociálna kampaň pod názvom „Ľahší život“. Tento úspešný projekt podporil deväť špeciálnych školských zariadení pomôckami a prístrojmi v hodnote 200 000 Sk (63 980 € ).

2006

dm v rámci svojej koncepcie prináša na trh novú exkluzívnu značku bio produktov pod názvom Alnatura. Ide o výrobky, ktoré sú dostať kúpiť len v sieti dm drogerie markt a ktorých suroviny sú produkované výlučne len v ekologickom poľnohospodárstve.
Postupné vybavenie predajní prístrojmi „digistation“, ktoré zabezpečujú zákazníkom rôzne možnosti spracovania digitálnych fotografií. Zároveň môže zákazník zadávať zákazku priamo z pamäťovej karty fotoaparátu, mobilného telefónu s technológiou Bluetooth, CD alebo DVD. Samozrejmosťou je garancia výhodných cien na všetky druhy vyvolaných fotografií.
Spustenie programu „Svet plný výhod“ – lojalitný program pre zákazníkov, ktorí po nazbieraní 15 nálepiek majú možnosť ušetriť pri nákupe 10 %. Ide o prvý dlhodobý lojalitný program.
Zavedenie garancie dlhodobých cien – ako prvá spoločnosť na slovenskom trhu zavádza dm garanciu dlhodobých cien na minimálne 4 mesiace, čím zákazníkom šetrí čas aj peniaze.

2005

Na jar 2005 dm oslavuje 10 rokov pôsobenia na Slovensku s akciou „Zbierajte body a ušetrite 25 %“, ktorá nadväzuje na úspech predchádzajúcej európskej kampane.
Plná energie a radosti zo života – takto sa prezentuje nová vlastná značka v dm s-he stylezone, určená pre mladých ľudí medzi 12 a 19 rokom, ktorí chcú byť vždy o krok vpred.

2004

V lete 2004 sa centrála dm drogerie markt aj centrálny sklad v Bratislave sťahujú do nových moderných priestorov.
Jeseň 2004 sa nesie v znamení oslavy otvorenia 50. predajne na Slovensku.
Pri príležitosti rozšírenia Európskej únie prebieha na jar na Slovensku a vo všetkých nových členských štátoch EÚ, v ktorých dm pôsobí, spoločná reklamná kampaň Haló, Európa, čím dm prekračuje európske hranice aj na poli reklamy.

2002

Štart programu dm babybonus aj na Slovensku.

2001

dm mení svoje logo, keď staromódnu markízu nahradzuje dynamická, moderná a mladistvá „dm vlna“. Zmenu loga si vyžiadala nielen zmena vkusu a správania zákazníkov. Taktiež sama dm prechádza zmenou. Stáva sa výkonnejšou, viac zákaznícky orientovanou, sebavedomejšou a komplexnejšou.
V dm sa taktiež menia komunikačné ciele. Rokmi postačujúci slogan „Veľké značky – nízke ceny“ bol nahradený sloganom „Vedia, čo potrebujem, preto tu nakupujem“, ktorý zákazníkov oslovuje všestrannejšie.
So zavedením nového loga dochádza aj k architektonickej prestavbe a modernizácii predajní znútra i zvonka.
Založenie centrálneho skladu v Bratislave.

1998

Zavedenie vlastných značiek do sortimentu spoločnosti dm drogerie markt.
Zavedenie služieb „Rozdiel je v nás“ (záruka vrátenia peňazí, záruka správnosti údajov na pokladničnom bloku, bezhotovostné platby, baliaci servis, taška zdarma, záruka vrátenia nevyhovujúcich fotografií, poradenský servis).

1997

Expanzia sa orientuje na novú stratégiu otvárania dm predajní na ľahko dostupných miestach: v centre miest, v obchodných a nákupných centrách.

1995

Otvorenie prvej dm predajne na Slovensku.